Nemos nyårs karameller !!!!

Då var det ett nytt år och jag har blivit en stor kille....Med allt vad det innebär.
Nu är man ju en ansvarsfull broder. Smulan har ju flyttat hit under året så det är bäst att man sköter sig.
Det är inte så värst mycket saker som gått mej in i de törstande käfftar.....Eller???
Tänkte att jag skulle berätta lite vad som hände på nyår....


Mattes kompis/vän från stockholm med 3 barn var här och firade in det nya året.
Det var liv i luckan från morgon till kväll.....Vi jyckar skötte oss kanoners. Klappade och gosade hela veckan låååååååååång så det gick ingen nöd på oss.

Här kommer lite info!!!
Jag och smulan gillar inte smällare fy skämms på er som smäller bomber och granater....!!!

Matte och husse fick försig att de skulle förlova sig så de slog slag i saken och innan hummern så kom champange fram och de sa skåååål.....
Ja det är bäst att lägga in lite bilder från de gamla året som skulle bli 2010



Detta är ju ingen hundmat....TRAGISKT FAKTISKT!!!!
Jag ska gå till facket  med det.....Hummer ska även vi få på nyår


Som ni ser så tar det på krafterna att fira nyår så det är bäst att man tar en snabb vila innan festen fortsätter...


Playboy!!! Fracken på hatten lika så husse och matte är förlovade !!! Saluuuut

Smulan var ganska så lugn hon låg mest och vila innan tolvslaget.
Men jag var ju tvungen att se så alla skötte sig och hade trevligt.....
Man är ju inte vaktmästare för intet.


Det var en trevlig vecka som avslutades hos mina kompisar Arvid och Alfred.
Vi gick en sväng i skogen och sedan skulle vi busa i snön.'
Jag och Smulan fick dra Arvid i pulkan och jisses va det gick.....Rätt fram i 100Km/h
Sedan gick vi in och fikade för 2 bentingarna frös....KLENISAR KLENINSAR


Nu ska jag och syrran ta en skit runda och sedan kinesa vi är lite trötta till både kropp och själ men ack så lyckliga....

Puss och gott nytt år

Herr Af Nemossn
Fraulin Af Smulansson

Kommentarer
Postat av: Inger Nedergården

Hoppsan!



Verkligen jättegrattis till mattes och husses förlovning!! Sen så kommer jag att vara på My Dog i pommarnas rasmontern tre dagar så jag hoppas att vi ses. God forsättnign till dig och syrran samt matte och husse såklart!!! Oscar, Bertil och Telly hälsar!

2010-01-05 @ 17:16:51
URL: http://www.minapommar.se
Postat av: Mozart

Snyggt med fluga, Nemo!!

2010-01-06 @ 21:47:58
URL: http://mozarts.blogg.se/
Postat av: JennyPenny

Congrats från Trollhättan med!! Men jag trodde nog ni hade slagit till redan, ni har väl varit tillsammans i hundra år? ;)

2010-01-10 @ 00:17:21
URL: http://newsfromthecloset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0