Tjena hallååå !!!

Trodde ni att  vi slutat och blogga? Näe det har vi inte  men inspirationen har inte funnits där.
Nu är smulan min på riktigt  nu har hon löpt klart och bor hos oss för alll framtid :)
Det är ju vinter som sagt så här kommer häliga vinter bilder.

Leka tafatt i snön är ruskigt kul en smulan är lite  smidigare än mej....

Hopp i gallop här kommer Nemo som ett jehuu

Visst är jag snöig???

Helgen som har varit så har mormor och morfar varit här och lekt och myst med oss hundar.
Morfar brukar busa med mej Nemo och Mormor brukar mysa med smulan.
Hon säger att smulan är lite lugnare än mej.....Fattar inte alls vad hon menar ;)


Nu ska vi putsa pälsen och grejja vidare....
Hej svejs och Nos gos

Kommentarer
Postat av: Denver

Vilken tur att mina Skövde barn inte har slutat blogga och att ni har det bra! Hoppas att vi träffas på någon utställning frmöver när min matte har hittat orken igen,

Nos puss

Pappa

2010-03-08 @ 12:26:51
Postat av: Maria

Härliga bilder. Det syns att Ni har kul. Passa på för snart är det vår och den vita massan är ett minne blott. Tvåbentingarna är väl också med och springer och leker i snön eller.? Det tycker jag Ni kan kräva. Och Du Nemo jag tror inte alls att Smulan är lugnare än dig.

2010-03-11 @ 23:19:01
Postat av: Erika

Jag trodde att det bara fanns snögubbar men..........nu förstår jag att det finns snöhundar också! gött blev det vått på golvet eller?

2010-03-14 @ 18:41:00
Postat av: Mozart

hehe visst är det skönt med snö?? Men nu har ju våren kommit och vi pälsbollar kan ju dra in en massa skit och grus, allt för att retas lite ;=) Nu ska vi ut på en längre runda och se om våren har kommit fram ännu mer sedan i går :)

2010-03-21 @ 11:23:21
Postat av: mormor

Hej på er mina små busar.Lek och stoja snön,snart får ni stoja och leka i gräset på torpet.

2010-03-22 @ 14:48:10
Postat av: Anna

Glad Påsk på er från släkten i Trankärr!

Hoppas Påsk haren kommer med godis ägg till er oxså :-)

2010-04-01 @ 08:45:50
URL: http://www.goyas.se
Postat av: Maria

GLAD PÅSK! önskar Maria

2010-04-01 @ 15:25:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0